Ve dnech 2.–4. dubna 2025 bylo v drahelčické 2.B zase pořádně veselo. Matematika a český jazyk totiž nemusí být strašákem, ale naopak zábavou, a u tabule to tentokrát názorně předvedli Eliška, Lexík, Kubík i Fíla. Lexík, přestože ze všech nejmenší, se u tabule cítil jako doma a s velkou jistotou ukázal celé třídě, že v něm roste malý matematik. Eliška sebevědomě zvládla všechny úkoly z češtiny, zatímco Kubík s Fílou ukázali, že je jen tak něco nerozhodí, natož celá třída, která jejich počínání sledovala s velkým zájmem.
V následné skupinové práci se ukázalo, že ve 2.B dobře vědí, že v jednotě je síla. Bertík, Sofča M., Sophi Ř., Danny, Ráďa, Kubík, Jinďa a Terka vytvořili skvělé týmy, ve kterých se dokázali perfektně domluvit, navzájem si pomáhat a společně řešit i ty nejtěžší úkoly. Bylo vidět, že týmová spolupráce není pro děti jen nutností, ale především radostí. Ve třídě vládla přátelská atmosféra, kterou paní učitelka s potěšením sledovala a citlivě podporovala.
Z pedagogického hlediska je právě tato forma výuky mimořádně přínosná. Děti si nejen upevňují vědomosti, ale také se učí zdravému sebevědomí a rozvíjí důležitou kompetenci týmové spolupráce. Ocenění a povzbuzování od spolužáků navíc přispívá k jejich celkové motivaci a pozitivnímu vztahu k učení. Ve třídě 2.B tohle všechno funguje skvěle, což dokazují úsměvy, které dětem z tváří během hodin nezmizely. Už teď je jasné, že z těchto malých „učitelů u tabule“ vyrostou sebevědomí a týmově smýšlející žáci, kteří se nebojí ukázat, co umí.